Saturday, February 24, 2018

intro

SELAMAT DATANG

Saya Cikgu Mahsal. mengajar di daerah Jerantut, Pahang. Bukan GC n apatah lagi JU. hehe.
BLOG ni hanya untuk Cikgu Mahsal simpan capaian rasmi berkaitan KPM / kerja, capaian tak rasmi dan rekod-rekod kerja saya sahaja.

Laman-laman rasmi untuk guru sangat banyak. ESPLG la, SAPS la, EPANGKAT la, EOPERASI la, HRMIS la, FROG la, APDM la, EGTUKAR, SKPMG2 la, n byk la la la lagi. betul tak.
(Nak kurangkan serabut menghafal link-link tu, Cikgu Mahsal wat blog ni n jadikan ia pusat. Cikgu Mahsal masukkan semua pautan kat dalam blog ni. 😆

  Cikgu Mahsal juga ada buat page-page tambahan, antaranya ialah:-
1. Page Pengurusan PBS.
      - panduan umum secara berperingkat nak laksanakan tugas sebagai S/U PBS.
  
2. Page FROG VLE.
        - belum siap sbb tgh draft

3. Page subjek ngajar (dominan sahaja) - SAINS
      - belum siap sbb tgh draft.

4. Setiausaha Disiplin  / Ketua Disiplin - Sekolah

     



2 comments:

  1. Assalamualakum ckgu... alhamdulillah lega sangat sebab terjumpa blog cikgu ni. Saya tahun ni beru dilantik menjadi SU SPB@ SU peperiksaan merangkap SU SAps.. Tugas SU ni sahaja yang menjadikan saya sangat Blurr... jadi saya ingin mengucapkan terima kasih atas perkongsian bahan cikgu sebagai panduan saya. setakat ni sek saya baru selesai mesyuarat 1.. takutnya dan risau nya saya bila tgk catatan cikgu kene ada 4 kali. sek saya ni setahu saya 3kali je. tu pun tiada perbincangan details seperti dalam minit cikgu. mujur lah ada contoh cikgu bagi ni. boleh la menolong saya. Harapnya cepat la saya belajar tugas2 saya ni. Sekali lagi terima kasih ya cikgu.

    ReplyDelete